Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.)
Kérdéscsoportok:
Általános kérdések
Telepítéssel kapcsolatos kérdések
Vásárlással kapcsolatos kérdések
Használattal kapcsolatos kérdések
K: Mi az a HSG Elszámoló program?
V: A Házi Segítségnyújtásnak, mint az otthonközeli ellátás egyik elemének teljes dokumentálását, elszámolását lehetővé tévő szolgáltatás.
K: Mivel kell rendelkeznünk, hogy használhassuk?
V: Csak egy internet kapcsolattal rendelkező számítógépre van szükség.
K: Hol tárolódik az adat?
V: Az adatok egy nagy megbízhatóságú duplikált központi szerveren tárolódnak, ami biztosítja, hogy akkor sem vesznek el az adatok, ha az Ön számítógépe tönkremegy.
K: Biztonságos-e az internetes kapcsolat?
V: Igen. A banki szolgáltatásokhoz használt "https" biztonságos kapcsolaton kerülnek át az adatok.
K: Hogyan léphetek kapcsolatba a HB Rendszerház Kft-vel?
V: A kapcsolat oldalon felsorolt email címeken és telefonszámokon.
Telepítéssel kapcsolatos kérdések:
K: Milyen hardver igényei vannak a programnak?
V: Mivel a program a központi szerveren fut és nem kerül fel az Ön számítógépére, ezért nem terheli azt, nem kell a merevlemezen helyet biztosítani. Ha egy böngészö elfut rajta, akkor megfelelő.
K: Át tudja-e venni a szoftver a meglévő adatbázist?
V: Igen. Ha Ön egy már meglévő adatbázis szeretne felhasználni, akkor vegye fel a kapcsolatot a kollégáinkal, és mi feltöltjük az Ön adatait a rendszerbe. Ha már használ valamilyen programot, és szeretne áttérni a HSG Elszámoló programra, akkor az adatokat átemeljük, nem kell újra felvinnie azokat.
K: Hogyan kell telepíteni a szoftvert?
V: A szoftver nem igényel telepítést. A szerződéskötéskor kapott jelszavával azonnal használhatja, csak el kell látogatnia a hsg.hu weboldalra.
K: Kell-e szoftvereket telepíteni minden egyes felhasználónál?
V: Nem, senkinél sem kell telepíteni. Ugyanazt az adatbázist több felhasználó is használhatja, csak mindenkinek saját azonosítót és jelszót kell igényelni.
K: Kell-e aktiválni?
V: Nem. A program használatához kizárólag a felhasználói azonosító és jelszó szükséges.
K: Mikor aktiválódik a jelszó?
V: A szerződés aláírt példányának beérkezése után (az aktiváláshoz elektronikus úton is elegendő beküldeni).
K: Létezik-e demo verzió?
V: Lehet igényelni demo célra is jelszót, ehhez csak egy titoktartási megállapodást kell aláírni.
K: Van-e a szerződésben hűségidő?
V: Nincs.
Vásárlással kapcsolatos kérdések:
K: Mennyibe kerül havonta?
V: A program (szolgáltatáscsomag) használatának havi díja van, tetszőleges számú felhasználó részére. Ez 20.000.- Ft + Áfa fenntartónként, intézményenként.
K: Milyen egyéb költségek vannak ezen kívül?
V: Nincs egyéb költség. Ez magában foglalja a program új szolgáltatásainak automatikus elérhetőségét.
K: Milyen fizetési módok és ütemezések lehetségesek?
V: Számla ellenében minden hónapban, átutalással.
K: Milyen lépeseket kell tennem, hogy használhassam a programot?
V: Szerződést kell kötnie a HB Rendszerház Kft.-vel, amikor is megkapja a használathoz szükséges azonosítót és jelszót.
K: Hogyan vásárolhatom meg a szoftvert?
V: A szoftver nem lehet megvásárolni.
K: Mekkora a legkisebb időszak, amelyre a szoftvereket bérbe lehet venni?
V: Akár 1 hónapra is igénybe lehet venni, de a felhasználás jellegéből fakadóan hosszabb távú felhasználás javasolt.
K: Mit kell tennem, ha már nem kívánom tovább bérelni a szoftvert?
V: Csak jeleznie kell kollégáinknak, és az addig felépített adatbázist elektronikus formában megkapja.
K: Mi történik az adataimmal, ha már nem kívánom tovább bérelni a szoftvert?
V: Adatait archiváljuk, elektronikusan átadjuk. Kérésére az archivált adatokat 5 évig megőrizzük, így bármikor újraindíthatja a szolgáltatás igénybevételét.
Használattal kapcsolatos kérdések:
K: Kapok-e oktatást vagy egyéb segítséget a használatához?
V: Kifinomult sugó segíti a munkát, de személyes betanítás is kérhető.
K: Mi van akkor, ha az ellátottnak fizetnie is kell?
V: A program ezt is képes figyelembe venni az elszámolások, statisztikák készítésénél.
K: Ki tudom e nyomtatni az adatokat?
V: Igen. A Ön által kért formátumban (doc, xls, pdf) kérdezheti le az adatokat, amit utána azonnal, vagy formázás után kinyomtathat.
K: Mi történik, ha megszakad az internetkapcsolat?
V: Az addig felvitt adatai nem vesznek el. A kapcsolat helyreállása után újra bejelentkezve folytathatja a munkát.
K: Milyen támogatást kapok a használat során?
V: A használatot kifinomult sugó segíti, de bármikor bizalommal fordulhat kollégáinkhoz.
K: Milyen sávszelesség szükséges a program használatához?
V: A piacon jelenleg elérhető legalacsonyabb sávszélesség is elegendő, még mobil internet kapcsolat is megfelelő.
K: Hogyan állítom be új év kezdetekor a normatíva változásokat?
V: Ezt központilag automatikusan beállítjuk.
K: Hogyan frissíthetem a programot?
V: A programot nem kell frissíteni, Ön mindig a legfrisebb verziót használja.
K: Speciális igényeim vannak, hogyan elégíthetőek ki ezek?
V: Természetesen igyekszünk minden igényt kielégíteni. Azok az igények, amelyeket több helyről is jeleznek, elsőbbséget élveznek.
K: Tudok-e egyedi statisztikákat lekérdezni?
V: Igen, de ez konzultációt igényel.
K: Jár-e technikai támogatás a szoftverhez?
V: Igen, folyamatos telefonos ügyeletet tartunk.
K: Hány gépen használható a bérelt szoftver?
V: Tetszőleges számú gépen használható.
K: Honnan értesülök a program új verzióiról?
V: A belépéskor az üzenőfalon mindíg értesítést kap az újdonságokról.